Colectia de poze raversshop.3xforum.ro
Total 3729 poze.

InapoiInainte

 
thanks luda.. a nice mesaj pt toti grafferii graffitithanks luda.. a nice surprise:) un mesaj pt toti grafferii
02.04.200743.1KB
and again.. stikere si schite ...and again..
13.03.200816.9KB
confused face charactersconfused face
21.12.200819.5KB
:)  this characters:) this
02.03.200843.9KB

 
si mai pun ceva :zzz: stikere si schite ...si mai pun ceva :zzz:
12.02.200823.1KB
toy ;( stikere si schite ...toy ;(
08.12.200834.1KB
ma... scuze ca ma bag da e prea multa vorbarie pe aici... :limba: 
pun niste poze care... nu suntma... scuze ca ma bag da e prea multa vorbarie pe aici... :limba: pun niste poze care... nu sunt ale mele dar mi-au placut in mod special. :uimit: :uimit: :uimit: mai multe exemple si detalii despre autoare gasiti aici
06.02.200726.7KB
energy stikere si schite ...energy
07.01.200872.3KB

 
rap, punk, d`n`b, jungle, jamrock, chill stuff, :finger:  :finger:  :finger:  :finger:  :finger:Rap, Punk, D`n`B, Jungle, Raggajungle, Jamrock, Chill stuff, :finger: :finger: :finger: :finger: :finger: :nod: :nod: :nod: :cool: S`aci de la Rosia Montana numa respect
21.02.200731KB
fmm de nici o poza mai clara..sry graffitifmm de soare...nam nici o poza mai clara..sry
11.07.200856.7KB
ink n-am murit chiar dak poate imi flogu =) poze in actionink n-am murit chiar dak poate imi frecventati flogu =)
20.09.200852.8KB
shop konkursu de skitzeShop
09.05.200831.3KB

 
power to the people... 
o5 ?   
omu' nu se sparge ushor...( goe stie)  :rotfl: graffitipower to the people... o5 ? omu' nu se sparge ushor...( goe stie) :rotfl:
22.03.200734.9KB
slk punk e rulez filmu` :) mortal :finger: cu punk`s filmeSLK Punk e rulez filmu` :) mortal :finger: cu punk`s
08.03.200735.4KB
:zzz: fotofrafia digitala:zzz:
24.05.200824.4KB
:hi: fotofrafia digitala:hi:
03.05.200848.4KB

 
bad dog :)).... :hi:  :rotfl: offtopicamors....the bad dog :)).... :hi: :rotfl:
30.07.200827.1KB
schitza mea  :limba: konkursu de skitzeschitza mea :limba:
29.06.200812.5KB
:hi:  :hi:  :hi:  :hi:  :hi:  :hi:  :hi: graffiti:hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
07.02.200744.7KB
jdkjak amj asdkl ajdafkl l  :uimit: stikere si schite ...jdkjak amj asdkl ajdafkl l /.zxc/>xzc;lkca :uimit:
14.06.200837.6KB

 
casasd stikere si schite ...casasd
05.09.200834.9KB
:nono:  t w graffiti:nono: T W
01.05.200822KB
celor noi pe mai luda... :rotfl: trebuia sa pui cealalta asta... graffitimda.....salutari celor noi pe forum.... zke...ce mai faci...?..si welcome.. bah luda... :rotfl: trebuia sa pui cealalta poza...adik asta...
20.03.200723.6KB
dc nu o jpeg charactersDc nu o incarka?...e jpeg
28.11.200826.3KB

 
fac break de 6 ani ...imi primu rand nu e sport asa cred...nui nimic, poate nu au avut de und sawell,well....eu fac break de 6 ani ...imi primu rand nu e sport extrem....:)...majoritatea asa cred...nui nimic, poate nu au avut de und sa afle...e un dans...se numeste bboyin' de fapt...e un element al culturii hip hop...si nu e periculos...sau ma rog...eu am un cot de 2 ori mai mare:rotfl::rotfl:...asa cat despre ce ai vazut la ateneu....hmmm....e bine ca ti-a placut...inseamna ca atunci cand o sa vezi cu adevarat ceva tare o sa fii si mai placut impresionat...peaz a tous;)
21.01.200749.9KB
in action =)  :finger: graffitiIn action =) :finger:
11.12.200726.2KB
asta e in curtea frig ploaie si jpreiuri :d graffitiasta e in curtea jcolii..plm frig ploaie si jpreiuri auto=..this :D
19.01.200836KB
r.i.p :(( :( ...tre sa fac altu... :cool: graffitir.i.p :(( :( ...tre sa fac altu... :cool:
08.02.200849.3KB

 
cacat de :finger: poze in actioncacat de personaj... :finger:
23.05.200835.8KB
dath..unde mi'e schitza wa ?  :rotfl: stikere si schite ...dath..unde mi'e schitza wa ? :rotfl:
21.05.200829KB
the terrorist terrorist terroris terrorist terrosrist terrorist e direct pt syl :* graffitiThe Terrorist Terrorist Terroris Terrorist T-E-R-R-O-R-IST The terrorist terrosrist terrorist terrorist asta e direct pt syl :*
21.04.200833.9KB
nu stiu dak am depasit termenul pt k nu stiu exact care e sau cand...ma rog... :hi:  :hi: konkursunu stiu dak am depasit termenul pt k nu stiu exact care e termenul...duminica sau cand...ma rog... :hi: :hi:
29.04.200841KB

 
incercari doar charactersincercari doar
02.03.200823.6KB
:zzz:  :hi:  :finger:  distrugere in masa:)) :finger: :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: stikere si schite:zzz: :hi: :finger: distrugere in masa:)) :finger: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
17.11.200723.9KB
up stikere si schite ...up
21.02.200829.8KB
... incepatori16.01.09--zaks: ...
15.01.200931.1KB

 
nu prea se vede ca era noapte..si era ala cu ravers) stikere si schite ...nu prea se vede ca era noapte..si era ala aprins...(stiker cu ravers)
14.01.200828.2KB
spongebob :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: charactersspongebob :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
26.11.200826.2KB
vesti bune : se face park vs inlineVESTI BUNE : SE FACE PARK
25.06.200825.5KB
sunny day fotofrafia digitalasunny day
31.03.200825.4KB
InapoiInainte